plugga in i det sista!

fy fan vad jag hatar att plugga. bara en termin kvar sen tar jag fucking studenten :D hittade min studentklänning idag och är överlycklig så jag får tänka på när jag ska ha på mig den vid alla jävla pluggtimmar som jag kommer behöva lägga detta halvåret!
har inte gjort alls det som jag skulle idag egentligen. skulle pluggat klart när mamma kom hem vid tolv men icke sa nicke. va på frölunda torg allt för länge och hann träffa min älskling en snabbis :D  sen drog vi till kållered sen hem och vi va i affärer sammanlagt 7 timmar idag, känns lite i kroppen eller. betyder bara en sak och det är att jag är sjukt otränad va! ett till av mina nyårslöften att börja träna, har haft det sedan jag va fyra och har jag hållt det något år? nej... nu ska jag plugga det sista, har bara en inlämning kvar nu (Y) puss!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0