SÖNDAG 300111

ååh våra fina luciabilder har kommit upp på fb nu och gud vad jag saknar de! ska lägga upp bilderna här snart när jag hinner ;) har tagit det rätt lugnt idag, vakna av att daniel hade ställt klockan vid tio och tvingar upp mig för att stänga av den, det ska han få igen för hihi ;) sen åt vi baconmackor till frukost som är min nya favorit, har lust att öppna ett paket nu och äta (a) åkte och träna med mitt hjärtat en timme typ och tog sen ett försenat tåg hem,hatar verkligen västtrafik. tänk om man skulle ringa dom varje gång det va något fel, då hade man ju fått ha ett snabbnr dit..

ska kolla fronter nu och håller tummarna för att det har kommit riktiga råttor som dom måste sannera bort imorgon (a)











Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0