pops

gud va sliten jag är nu. det är fan jobbigt att vara "vuxen" och jobba varje dag. va en mysig biltur hem från jobbet då först en älg hoppar ut mitt framför min bil så jag är några meter från att krascha med den och sen kommer en ambulans tjutandes bakom mig, ingen toppentur hem! blev inte alls som jag tänkt idag och va nere på kungsmässan förut en snabbis och köpte lite grejer till Daniel och bebiskläder. Asså alla "nya" bebiskläderna ser ju så gräsliga ut va, vilka jävla mönster de är! vem fan vill att sin unge ska se ut som en spild färgklick? :O
har inte ätit middag än så ska göra en stor kvällsmat istället sen försöka sova, hade tänkt att somna senast tio ikväll men de går nog bra med den planeringen.. kan ju lägga mig då iaf ;) god natt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0