Take me as i am or watch me as i go

Ska snart lägga mig men först fixa mig färdig för sängen ;) försöker även få in att vissa vill försöka sova för min bror men så fort jag går ut från hans rum skrattar han eller pratar han lika högt igen -.- han ska upp till sitt gamla rum om han inte håller käft snart, han är lixom vaken till fem sex tiden på morgonen och när man ska upp och jobba är det jävligt störande! Även om jag börjar 15 imorgon så vill jag sova minst 10 timmar för en gång skull men han lär hålla mig vaken minst till tre...hade velat spela in de jävla skrattet som han har nu, aaaah kommer väcka hela gatan snart och nej jag har ingen sne sjukdom är bara jävligt irriterad! Ska även sova utan mitt hjärta inatt så kommer slippa ha en putande rumpa på mig ;) haha nej jag saknar den faktiskt och hela han med såklart! Men mest rumpan ;) nej nu ska mascaran bort och jag ska slipa mina mossiga tänder mot min rosa tandborsten, god natt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0