fröken olsson

kom hem för en halvtimme sen från stan med amanda :) vi tog en lååång och mysig fika på fröken olsson och gick sen en sväng på nordstan medans vi vänta på tåget och bussen. på tåget hem va det en full hink med massa sprutor i som stod på toaletten :O asläskigt och undrar vem fan har tagit dit dom och hur? en stor hink lixom någon måste la ha sett de eller!
vi prata massa om studenten och det är sjukt att det är snart 3 veckor sen som vi tog den, känns på ett sätt som de va igår men ändå så känns de som de va så sjukt längesen som vi stod där i vita klänningar :(
ska faktiskt lägga mig snart och kolla några vänner avsnitt innan jag ska sova och hoppas att jag inte blir väckt av jävla skypeprat inatt igen... kommer seriöst slå tobbe blå då. imorgon ska jag upp tidigt igen och träffa nicolina så ska vi skriva in oss på komvux och sen blir det kanske hem till mig eller kungs en sväng :D måste också städa imorgon, wohoo. god natt ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0