Gabriella -->nörden

känner mig sjuk bara för att jag inte gör något hehe har legat i sängen sen jag kom hem från kungsmässan imorse och har hunnit kolla paradise plus gossip girl och ska snart ta ett bad för är så vidrigt äcklig just nu. ska ner till maxi en sväng sen och köpa lördagsgodis hihi och sen är jag väldigt sugen på att spela sims?!?!?!! eftersom jag bara ska ta det lugnt ikväll så kommer jag börja spela och då lär jag vara fast där hela natten!
det är så sjukt skönt att vara hemma en hel helg va, har inte varit ledig en hel helg sen i mars typ så det är underbart, inget plugg, jobb eller några andra måsten! kommer va uppvilad till nästa vecka då mitt underbara jobbschema börjar för i hela sommaren fram till mitten av augusti!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0