LÖRDAG 110611

God morgon! Sitter på jobbet och ska snart ta rapport, va fööör svårt att gå upp idag! Klockan ringde tjugo i sex och jag snooza om till sex och vaknar av att mamma skriker kvart över sex? Fick lite smått panik men va här fem minuter innan ändå bara för att jag körde rally och så när jag är påväg står polisen och har stannat en bil på vägen, tänkte inte mer på de och när jag kommer hit är det flera som känner den personen som blev stannad och fick tydligen böta 3000, kunde lika gärna vart jag plus att mitt körkort hade rykt... Nu ska jag jobba till tolv bara tack och lov sen ska jag sova ;) hade tänkt träna om gymmet va öppet men är helt körd idag :( puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0