lucky

nu har jag fixat lite saker till midsommar och ska straxt hoppa in i duschen och fräsha till mig lite. ska upp tidigt imrogon IGEN för fick inte fixat grejer till på torsdag.. så ska åka iväg och fixa de tidigt sen äntligen träffa min saknade pojkvän som jag kommer pussa massa på och så ska vi dra och träna, om det behövs eller! fan hade kommit in i de nu ju och har slarvat och inte tränat sen i fredags, detta är illa :( bättring måste ske!! ska kolla paradise efter duschen också, att jag har kunnat hålla mig i flera timmar är ju ett under ;) lucky-låten är fortfarande fast i mitt huvud och jag inte hittat någon skiva med den :( ska försöka att inte lyssna mer på den idag hehe

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0