På kungsmässan

Väntar på Nicolina nu som har varit hos "ryggdoktorn" hehe och jag hann inte åka och städa så ska göra de om en timme ungefär wiie. Börja regna ute nu oxå, så mysigt väder verkligen! Ska kolla här nu till fyra ungefär och jag måste hitta något till på torsdag hihi ;) va på komvux förut och det gick bra, ska dit nästa vecka och skriva in mig tror jag :) dock så vill jag vara lite ledig lite efter sommaren så kommer läsa en hel kurs på 2 veckor sen för att hinna innan de är dags för anmälan till högskolan, jag känner mig inte alls taggad längre för kommer aldrig hinna vara ledig. I november kommer jag va klar och va halvledig i ett halvår om de blir som de är tänkt? Fy fan.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0