När man är sjuk så..

har man för lite att göra. haha har kollat igenom hela fejjan snart och sitter och skrattar för mig själv för dethär just nu, hahahaa

-Om det heter pungsvett på killar, vad heter det då på tjejer?
-Läppglans

Hur gör du om du vill underhålla en blondin i 24 timmar?
- Du tar ett vanligt A4 papper och skriver "vänd" på båda sidorna.

En brunett och en blondin var ute och promenerade när brunetten plötsligt utbrister:
- Åhh, titta en död fågel!
Varvid blondinen stannar och stirrar upp i luften...
- Var då?

En blondin var på ett museum och kollade på tavlor.
Blondinen:
- Men usch, vilken gräsligt ful tavla.
Gästen:
- Ursäkta, men det är en spegel.

En blondin gick in i en tygaffär och säger till expediten:
- Jag skulle vilja ha gardiner till min dator.
Expediten svarar:
- Men datorer behöver väl inga gardiner?
Blondinen svarar:
- Men halllåå?!?! Jag har ju Windows?

och det bästa till sist såklart:

Det var en blondin som kom hem till sin man och sa:
- Idag fick jag 20kr av en man om jag klättrade upp i trädet.
Mannen:
- Är du dum eller? Han ville ju bara se dina trosor.
Blondinen: Jaha...

Nästa dag sa blodinen:
- Idag fick jag en glass av samma man som igår om jag klättrade upp i trädet igen.
Mannen:
- Men han ville ju se dina trosor igen.
Blondinen:
- Jag lurade honom, för jag tog inte på mig några!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0