spindlarna stortrivs..

jsut i mitt rum!!! och det är de stora och håriga spindlarna vi snackar om nu, okej inte håriga men stora och ÄCKLIGA! vet inte hur de kommer in men daniel, vi har aldrig mer öppet mitt fönster om de är där de kommer in :O hade en stor STOR spindel i mitt rum i lördags och den våga knappt daniel ta så något i just mitt rum verkar dom gilla de jävlarna... och nej jag har inte stökigt eller smutsigt här för det står min bror för i rummet brevid men där är de ändå aldrig..

ska lägga mig nu och jag mår inte alls bra, min hals är jobbigare än nånsin och har huvudvärk + förkylning som har blivit sämre sen jag va i stan förut, får inte vara sjuk på fredag då jag ska jobba bara!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0