nere

har varit hemma en bra stund nu och inte ens öpnnat idrottspapprerna..bra där! ser ut att börja regna ute nu också så någon måste ha sett att jag hade tänkt sola bara för att jävlas! om en kvart börjar OC och det är mitt favoritavsnitt som jag inte tänker missa ;) ja nu börjar det regna, så mysigt att va inne då och kolla film + plugga. fast inte själv :( jobbet ringde och fråga om jag kunde jobba imorgon haha de msåte ha känt på sig att de va ändå dagen jag inte kunde typ sen fråga dom nästa vecka på tisdag och det va den dag som jag har bestämt något, haha bara den dagen på hela nästa vecka! aja, de kanske ringer om någon annan dag senare. får hoppas på de! ska ringa nico nu, caio ♥ 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0