Sämsta student/balfest grupp nånsin!

Kollar vänner nu och ska plugga vidare snart.. Är död och orkar inte plugga egentligen men om exakt tre veckor är det studenten, står ut med allt nu den sista tiden typ :D dock så är de som sitter i komiteen för studentfesten och balen för Kungsbacka är den oseriösaste och sämsta nånsin! Ångrar verkligen att jag köpte studentfestbiljetten men vill ju självklart va med min klass då så tänker inte be någon köpa den nu, balen kan man ju inte fixa själv heller men den är också extremt strulig va, igår va sista betalningsdagen för balbiljett till de som inte går i Kungsbacka och så skicka jag 2 meddelande tull två olika personer iförrgår kväll och igår men ingen av dem har svarat? Sen när folk frågar saker på fb sidan för allting så svarar inte alla utan bara på vissa och alla får typ dryga fula fucking Pgubbar som svar. Aaaah blir sur bara jag tänker på dom och de är fan inte synd om dom att de har fått fixa hit och dit för det är så dåligt gjort. Kommer säkert få skit för det jag ha har skrivit nu men jag står för de jag har skrivit och allt ni gör och skriver verkar oserisöst! Jag vet flera personer som hade gjort det mycke bättre än de ni har gjort!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0