TISDAG 221111

Efter en heldag shopping med nicolina är jag just nu dödstrött, klockan ringde sex imorse och kl sju åkte vi från kungsbacka mot Ullared :D kom fram precis när de öppna och vi va ensamma nästan :D hade shoppat klart vid tio och de va ju alldeles för lite tid tyckte vi så drog några varv till, vid tolv gick vi ut och åt sen kolla i affärerna utanför och lite längre bort sen in en vända till i varuhuset för vi kunde ju faktiskt ha missat något och vet ni? Vi kom ut med nya grejer för de klart vi missade massa första gången HEHE :D så vid halv tre släppte jag av nicolina och vid tre kom jag hem, med döda fötter och en död rygg men sååå värt, kommer aldrig få nog av ullared (a) sitter nu på bussen mot stan för att vara med min kärlek ❤


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0