2 månader kvar till julafton imorgon wohooooo

prata massa om jul förut när mormor och morfar va här förut, planerade in vårat traditionella pepparkaksbak och julpyssel. blev inte liiiite sugen på att börja pyssla nu eller?!?!
kanske tjatar lite mycket om just julen men det är den bästa tiden på året och ingen är tvingad att läsa de jag bloggar om ;) längtat efter julen sen i maj typ och nu är den perfekta tiden snart här, när man kan börja förbereda med ljusstakar och stjärnor i fönstrerna, tomtar överallt och självklart kolla GREVEHOLM!!!!!!!!! ååh man kan ju inget annat än älska den julkalendern. dock är de lite tidigt att kolla på den känner jag, i november är de ändå okej!
kollar runt på massa bloggar efter lite smyckestips eftersom jag och nicolina köpte massa smyckesdelar igår i gallerian så blev jag vädligt sugen på att göra massa egna smycken så ingen annan har de jag har! köpte en del igår men måste ner igen och fylla på med mer, det är sånt man ska göra på hösten, sitta inne och pyssla när de ösregnar ute ;) daniel kollar just nu på filip & fredrik så sneglar lite på de med hehe får gå och hämta en liten gofika snart för är riktigt sötsugen på något, får bita lite på daniel om vi inte har något gott hemma hihi ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0