Dag 10 - Mina syskon

herregud har inte gjort den här på hela sommaren så kanske dags nu hehe

har en bror som heter tobias men kallas för tobbe och tobbelito är de nya (Y) han är snart 18, jisses
vi kan vara med varandra utan att slå ihjäl varandra fast när vi va mindre kunde de gå hur som helst, han drog mig i håret, jag sparka han mellan benen men de har vi vuxit ifrån nu haha! när vi va mindre (för typ 2 år sen men okeeeej) så sov vi ofta i våra rum tillsammans och hade olika traditioner, dagen innan julafton fick han min stora säng och jag fick ligga på golvet nedanför. jag skulle alltid va vaken tills han somnade, vet inte varför men han sa att de kändes bäst så. när vi va riktigt små, 5-7 år så va han med mig och mina kompisar när vi lekte mamma pappa barn och kommer ihåg att han gifte sig med min kompis julia haha. dock ville jag va med mina kompisar själv ibland och en gång smällde jag igen dörren mitt framför näsan på han så han klämde tån i dörren, förlåt. han va oxå en liten djävul faktiskt, när han inte fick välja film en gång när vi va små så tog han en glasflaska och drämde i huvudet på mig, haha fick orange hår av allt blod, åååh känner mig svimfärdig nu....
finns massa att säga men är glad att han är min bror och att vi står ut med varandra för vet att många inte kan vara med sina syskon i samma rum utan att börja bråka.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0