God natt

Ska sova nu, ligger skavfötters med min älskling inatt igen haha sov ju så otroligt bra båda två sen känner jag mig sjuk så bra att vi inte ligger ansikte mot ansikte så han med blir sjuk om jag nu har något mysigt virus i kroppen, igen! Va exakt en månad sen jag va dösjuk så man tycker ju att de borde ta ett tag till tills jag blir sjuk eller?! Gymmet gick ändå rätt bra men blev ett lite kortare pass så man fick röra på sig lite, känns redan i rumpan efter att jag sprang hehe så nytta gjorde de ;)
Imorgon hoppas jag att jag vaknar utan något, igår hade jag ont i halsen och idag snorig, febrig & seg så har tagit en konstig stor tablett precis som borde göra under hihi har inte tid för att vara sjuk nu för har massa roligt som händer, bland annat ska jag få träffa mina änglar på torsdag och inte bara en liten stund utan HELA dagen :D Ååååh va jag längtar efter dom!

Förresten, imorgon får vi reda på vilka som är med i årets luciatrupp i Kungsbacka, fan de va exakt ett år sen som jag va på audition och kom med, världens nervösaste timmar hade jag precis haft! Haha undrar om de får lika snygga jackor som vi hade ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0