Speeding cars

Herregud jag måste må dåligt på något sätt, efter idol fick jag rycket och hela min familj & Daniel tappa hakan när jag sa att jag skulle ut och springa, jag va med chockad över hur mycke jag ville ut så träningskläder och mammas tränings/regnjacka åkte på med musik såklart och jag va ute över en halvtimme till utröstningen började på idol, de ni ;) inte varje dag eller FREDAG sånt händer så när de väl kommer sånna ryck måste man ju ta det :D är så sjukt härligt nu efter! Blev en snabb dusch för blev taxi för tobbelito och hans kompisar så de slapp gå i regnet, ska även hämta sen, vet inte om de ska åka med men min bror ska hämtas iaf så ska mysa med min älskling nu tills han ringer ;)

Så sjukt bra låt, lyssna på den om du inte hört den innan!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0