Adele - Someone like you

Blivit nerkärad i den låten, herregud va bra den är va! Haft en riktig bra lördag, åkte in till stan med Daniel så drog vi till allum för pojken min hade ju aldrig varit där innan :O haha hitta ingenting, Gud allt är fult tack och lov för de ;) sen mötte vi Amanda och David i stan och fika, satt kvar tills dom stängde hihi har förresten blivit askallt ute nu,höll på att frysa ihjäl innan mamma hämta oss på stationen förut :O va gott att ta på stora gosiga myskläder när vi kom hem kan jag lova ;) åkte för att köpa lite onödigt godis förut också och åkte först till ett ställe och vi kände oss som tre gangsters för vi åkte utan att köpa något, känner mig så skyldig när jag går ut ur en mataffär utan att handla något va! Åkte till självklara maxi som alltid har något sen hem och chilla framför tvn, om Daniel inte har somnat så ska vi spela lite monopol för de råkade jag lova han igår hehe

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0