God natt

Wohoo lyckades överraska han fast han hade känt de på sig men ändå (a) kollade halva Robinson sen kolla vi de nya på femman, sol, fest & oroliga föräldrar haha de bästa va när man fick se minerna när föräldrarna kommer fram ahhahaha Imorgon blir de gymmet ett bra tag och ska även ner till KOMVUX och kungs innan, köpte ju mina eftertraktade byxor i tisdags så va dom lite stora så hitta jag dom i rätt storlek idag så ska lämna tillbaka de första paret hehe velmaja hejhej! Ska fortsätta nörda mig och läsa boken som jag börja på igår och när jag hade läst förbi sida 140 kände jag igen allt och kom på att jag redan läst den haha men kommer inte ihåg hur de går med svinet så måste läsa klart ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0