God natt

Kom hem för en timme sen efter ifk-häcken som jag och Amanda gick på, blev 2-2 och IFK borde vunnit! Håller på att packa nu inför helgen och de kommer bli mycke grejer att ta med och Daniel tror att vi ska få plats med alla saker i en väska phfff tror han på va! Haha just de kollar Filip och Fredrik just nu och dom är svinfulla haha jag dör va kul de är :D grymma är dom! Imorgon har jag och min älskling ett år tillsammans, känns som vi har varit tillsammans i typ 10 år hihi och på morgonen börjar jag med ett tandläkarbesök wohoo va kul! Sen har jag sparat städningen till sista dagen som vanligt, får skylla mig själv. Sen ska vi åka och jag är nervösare än jag nånsin varit typ! God natt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0