LÖRDAG 100911

sicket mysigt väder det är idag, för exakt ett år sen va de dagen innan vi skulle till mallis, ååh va jag vill dit! jag och mamma ska köra m&m till landvetter sen för de ska nämligen dit ett bra tag nu, har lust att bli nerpackad i en av deras väskor (a)
firade mormor igår i torslanda hos mina kusiner och gud elin ör ju världens sötaste unge, kan inte sluta kolla på henne och jag fick sånt bebis sug igår va, helt sjukt va mycket jag vill ha en egen liten bebis att ta hand om och gosa med 24/7 (a) haha läser daniel de här lär han få panik hehe men åååh va mysigt de hade vart! hoppade även massa studsmatta med hilda och gustav tills de blev för mörkt typ så blev de lite film och goggos istället!

goingen i pyjamas ååh!

åååh man vill nästan äta upp henne!

systrarna gosar lite

haha kolla uppochner går de med ;)

plutten blev trött och la sig såå söööööt

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0