MÅNDAG 050911

God morgon! Hann somna om halv åtta men blev väckt nu igen av en lillebror som blir sur för att jag är ledig och inte kan gå upp och vara snäll och köra han? Sen när jag säger att jag är ju redan vaken så kan lika gärna köra honom då så blir han sur och går? Många jag känner har väldigt svårt för ett nej men har bestämt att nu ska jag va likadan tillbaka mot alla helt seriöst, inget man gör är bra nog och de man har gjort innan betyder fan ingenting. Bara man får som man vill hela tiden så kan man va med mig, glöm de nu! Ååh så underbart att va vaken redan nu när jag hade planerat att sova tills jag äntligen fick vakna av mig själv! Får väll städa huset lite eller något sånt kuligt som jag har gjort varje jävla ledig dag jag har haft!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0