God natt

Haft en fullspäckad tisdag och den har varit mycket bra! Vid tio tiden va jag och mamma på torget för lite shopping, blev sen Högsbo och även kungsmässan ;) köpte mig 3 PAR byxor, 2 par chinos som jag kollat på ett tag eller ett par av dom iallafall och även ett par jeans :D så invigde de ena paret redan idag och tänkte ha dom andra som är så grymt sköna imorgon, haha jag lägger alltid fram kläder dagen innan så jag slipper stå och välja på morgonen, tar minst 20 min att välja kläder för mig typ.
Imorgon blir jag hämtad av mormor och morfar halv sju för ska passa mina små änglar :D så hoppas på fint väder så att vi kan vara ute mycke!

Åt mammas Goa cheesecake förut som jag förresten kan döda för och då skulle jag iaf dekorera med jordgubbar hehe blev lite mycke men bättre än för lite eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0