MÅNDAG 120409

God morgon! Har precis kört Daniel till tåget så ska börja fixa iordning mitt rum som är ett bombnedslag och sen packa, vi ska åka och hälsa på Daniel familj i veckan så om 6 timmar tar vi tåget dit upp :D
Har lite panik vad jag ska ha för kläder och skor med mig bara för här regnar de och där uppe är de snö, shit vilket problem jag har va haha
Filmen vi såg igår va typ en norsk asdålig porrfilm som va för vidrig så vi kolla inte klart den haha undrar hur hon som spelar huvudrollen kunde gå med på de! Vi hade hyrt Svensson svensson och the double oxå så dom kollade vi på ist, ss va asrolig och td va riktigt bra faktiskt, trodde inte jag skulle gilla den för de va en action men bara man hänger med så ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0