Like a boss

Är så sjukt trött men kan inte koppla av och somna, vet inte vad de är riktigt. Imorgon ska jag jobba 11 timmar så ska verkligen försöka sova nu, är fullt upp i min vardag just nu och de är bara roligt! Idag när jag skulle gymma locka Nina med mig på power ist och de blev bara vi två så fick en "privat" lektion hehe är lagom mör i kroppen nu kan jag ju säga, fy fan vad jobbigt de va och ville ju köra fullt ut nu när de bara va jag där, annars brukar man ju kunna fuska när man börjar bli trött höhö nej men jag kör alltid på ;)
efteråt skaka jag i alla muskler och de va de jobbigaste träningspasset jag gjort och de lär inte bli sista för jäklar vilken skön känsla efteråt! ska försöka ligga i nu när jag har lusten kvar ;)

God natt, denna tröjan måste jag förresten skaffa mig på ett eller annat sätt, dööör så snygg!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0