ett inlägg bara om SOMMAREN bara för alla längtar efter den så kan jag inte heller hålla emot längre

svenska underbara sommar kom hit alla längtar efter dig

vet ser ut som ett offer men bortsett från de, ge mig alla kvällsdopp nu tack!!

utlandssemester lär de bli i år kan jag lova! då med ännu brunare bilder hoppas jag på hihi

på tal om sommar, eller ingenting egentligen så ska jag få träffa mina 2 (små) pärlor moa & hilda till helgen :D (ps. bilden är somrig så den får vara här ds.)

äta frukost UTOMHUS

va tvungen med en likadan bild för att läska er lite liite till

campingsemester med min bästa familj

självklart åka över till danmark och gå på BAKKEN (ser även här ut som ett offer men kan skylla på att jag hade feber sådeså! tycker det ser ut som om jag har jädrigt långt hår iaf hihi)

vara nere i varberg hos mormor och morfar är ett måste, älskar att vara där!

jag ♥ ullared, vilken årstid det är spelar ingen som helst roll! men eftersom att jag är där typ 1 gång/månad så är detta något som hör till sommaren, hängde ni med?

bränna sig hör till sommaren.

grilla, är också ett MÅSTE!!

svensk midsommar ♥

behöver inte säga hur mycket jag vill sola och bada mer nu va? ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0