God natt

Ligger nu i sängen och ska strax sova, ville nästan inte åka från jobbet. Har saknat de grymt mycket och är flera dagar tills jag jobbar nästa gång, tyvärr. Men på dessa dagar ska jag göra andra roligheter, äntligen börja träna :D vill komma igång igen och inte bli sjuk så jag är borta flera veckor från gymmet :(
Har något att träna för så vill verkligen komma igång på riktigt, ska nämligen till Kreta om några eller okej många veckor och iallafall, DÅ ska jag ha kommit en bra bit till min drömkropp ;) känner att kroppen behöver få röra på sig för kan inte riktigt koppla av, brukar bara vara huvudet som är igång 24/7 men nu är de även kroppen.
Har så mycket kul att se fram emot just nu och har tappat suget helt för att plugga, vill jobba, träna, vara med mina nära & kära (lät fett töntigt men orkar inte skriva alla) men jag ska klara komvux skiten och slippa dom, en gång för alla!

Okej detta inlägg blev väldigt blandat haha, solade även efter jobbet för eftersom att jag e så blek så måste jag börja (försiktigt) nu, så jag kan steka ordentligt på Kreta ;)

Haha så är de ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0