Luftrörskatarr

Ligger i sängen och kollar vänner med varm vetekudde på mina fulla bihålor. Har äntligen fått medicin mot min förkylning, har luftrörskatarr och fick antibiotika mot de så om några dagar borde de vara bättre :) mina tabletter är dock liiite läskiga, små kulor i stora kapslar som ska sväljas hela, låter som jag sväljer en marackas haha
Saknar min älskling rätt mycke så ska sova snart för imorgon ska jag få vara med han om jag mår bättre, blev bara några timmar idag och eftersom jag är sjuk så är det inte bra att han är med mig för mycket ifall han blir smittad :(

4 stycken per dag i 7 dagar, låter och ser rätt gott va? ;) hjälper de är lätt värt de!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0