OC

Måste säga en sak som jag såg förut, menar ju naturligtvis 28 inte 29 hehe ska ändra detta när jag sitter vid datan någon dag! Va underbart med massage, dock rekommenderar jag inte de stället jag va på. Skulle ha 30 min ryggmassage och fick 20. Skulle välja på djupgående eller avslappnade massage men han bara körde på. När jag va klar och skulle gå ut stod de redan ett par och klagade och ville ha pengarna tillbaka så jag gick, orkade inte vänta för de där verkade ta tid! Anemonens kroppsvård i Göteborg var jag på så ni vet ifall ni nånsin fundera på att gå dit så välj något annat :)
Träffade min älskling sen och åt god lunch i arkaden, fick även med en ring och en väska hem (a)
Kollar oc med Daniel nu och ska snart sov. jobb, träning och plugg blir de imorgon ;) god natt 💗


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0