SÖNDAG 190212

God morgon! Mådde rätt bra imorse så kollade film med mamma, tog samtidigt mina marackastabletter och kunde inte äta då som man egentligen ska göra så åt en timme efter, ska aldrig göra så igen. Mår illa som ett as nu och har förresten feber.. Försöker få i mig lite glass nu och ska sova lite, vill få ett slut på detta NU!!! Ni anar inte hur trött jag är på de, försvinner ju aldrig och jag orkar inte göra någonting. Kan inte ens sitta upp i soffan utan att må piss och gå upp ur sängen är de jobbigaste, orkar lixom inte ens sträcka mig efter mobilen som ligger 20 cm ifrån mig så har den nu på magen eller precis breve mig så jag kan se va alla gör medans jag ligger här.. :(


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0