Diddl

Har ni också vart galna i diddl och samlat på er tusen olika papper & påsar? När jag gick i fyran femman så va de "innegrejen" att byta papper och de bästa va ju påsarna, hade med alla mina block och två fulla pärmar med papper. Hade så fin ordning oxå, bara likadana papper i en plastficka, fick absolut inte vara två olika i samma!! Rensade dom idag och har nu slängt så jag har en kvar av varje "sort". Kunde inte med att slänga alla men behövde ju inte ha femton likadana lixom ;)
Har även fått upp flyttahemifrångrejerna på vinden idag så nu är mitt rum tomt & rent :D älsklingen kom hem för en stund sen så ska ta en dusch snart och sen gosa, som jag har längtat efter han ❤


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0