FREDAG 270112

God morgon! Har precis kommit hem från min vanliga veckorutin, storhandlat åt hela familjen på kära maxi och varit på apoteket! lever på panodil idag och ska snart börja plugga... ska göra några roliga grejer med nyheter på engelska, roligaste delen har jag sparat till sist. de sämsta är att jag orkar egentligen inte men risken är att jag mår ännu sämre i helgen och nästa vecka då allt ska va klart så bara att bita i det sura äpplet och börja! kände igår att jag började bli dålig (då min mamma och bror har vart sjuka sen i måndags och är det fortfarande) men åkte ändå (dum som jag är) och tränar, dessutom 2 pass. kände mig inte dålig efter men imorse när jag vakna, baam då hade jag all skit.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Åh tack snälla du! :)

2012-01-28 @ 09:24:02
URL: http://emeloj1.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0