LÖRDAG 210112

God morgon! Har frukostrast på jobbet nu och började morgonen riktigt bra, vakna av att mamma gick i trappan och då visste jag att jag försovit mig.. Skulle upp kl 6 för att se om de va snö ifall att jag behövde skotta sen upp halv sju för att fixa mig innan jobbet. Mamma kommer ner 2 min i sju och 6 minuter över sju kör jag mot jobbet och hinner i tid ändå wohoo! Haha berätta för en gubbe va som hände och vet ni hur intresserad han va? På en skala ett till tio så va han en halv.. Haha de han snappa upp va att de skulle vart snö och att han hoppas på att de blir varmare snart. Haha söt han är :D jobbar till ett idag sen ska jag vara med min man ;) längtar efter han ❤


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0