mitt 2011

hade de sista mysiga gosstunderna med min tjorv ♥

blekte mitt hår för sista gången nånsin!

hade många röjjardagar (ska ta en sväng ikväll faktiskt)

mina söta kusin elin döptes

träffade min största idol!!!

sista gången jag hade henne i min famn ♥

hade en tuff femkamp hehe och sluta som en stark tvåa ;)

hade en grymt bra utekväll då nicoline fyllde 19!

åkte till stranden så fort jag va ledig från jobbet och då de inte regna

tatuera mig :D

va ute och slog några gånger

ännu en härlig dag vid stranden

hade minikräftskiva med daniel och tobbe

jag och malin tog massa charmiga bilder

tog studenten :D

fick många mysiga nattbesökare..

hade många mysiga dagar med nicolina, här lunch på en av alla shoppingrundor vi tagit ;)

jag och hilda åkte till stan för lite shopping och mötte upp daniel

va på grymt party hos nicolina

hade vårat årliga julmys jag & fröken lindèn

hade de sista luciaframträdandet NÅNSIN!!.. :(

JULPYSSLET som ingen glömmer hehe

passade min lilla sötnos ett par gånger

hade bal

 

 

hade inte alla bilder på datan och orkar inte fixa de nu men här är några bilder av mitt 2011 ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0