TISDAG 240112

God morgon! eller a, har varit uppe och pluggat sedan kl halv elva så god morgon kanske va sent att säga.. har fått gjort 2 grejer nu och ska äta frukost strax och äntligen få kolla på mina dagliga bloggar jag följer ;) ska plugga vidare en stund till efter de och senare åka in till gymmet, ska träna med min älskling och sola :D
tänkte fixa en sak på kungs innan, som alla andra bloggare redan har haft i ett halvår men bättre sen än aldrig, ska testa det på gymmet sen så får ni se vad ;)
ska även va så duktig som jag va igår och gå ner till tåget, får passa på när solen är framme! börjar lixom bli sjuk igen (va sjuk för 3 veckor sen) har ont i halsen och min näsa fuckar och min mamma ligger nerbäddad med feber och världens förkylning nu, kan knappt röra sig för de gör ont i hela kroppen så med min tur och mitt immunförsvar så kommer jag ligga likadant om några dagar så lite frisk luft och sol kanske hjälper? hehe

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0