Vad borde man?!

Varför gör man saker bara för att man borde göra det? Inte för att man egentligen vill? Man gör saker för att man ska göra så och för att de ska kännas rätt men gör de verkligen de? Jag vill ligga i min säng i en vecka och inte göra någonting. Jag vill ha en bebis nu. Jag vill jobba och tjäna massa kosing innan jag börjar plugga. jag vill träna varje dag. Jag vill äta vad jag vill varje dag, även om de är en måndag eller en annan vanlig veckodag. jag vill säga exakt vad jag tycker till folk om folk. Jag vill slösa massa pengar på massa onödiga grejer så jag sen kan ångra mig. jag vill färga håret brunt. Jag vill sola varje dag.

Jag kommer inte göra något av de, för jag BORDE inte göra det och de kommer kännas så fel. man lever bara en gång så egentligen borde jag göra allt detta nu!
Hatar ordet borde, gör en bara förvirrad.

Kollade sex and the city och de va där de pratade om vad man borde och inte borde göra, som sagt jag tänker för mycket och speciellt nu på kvällarna..


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0