Världens bästa pojkvän har ju jag ❤

Asså mina ben värker nu efter 12 timmars jobb, jävlar va trött jag är! Har varit en väldigt mysig dag på jobbet och fick ju jobba med Natasha idag och då blir de ännu roligare :D längtar nästan till jobbet imorgon hehe men först 15 timmars sömn eller något, lär behövas för att min hjärna ska funka imorgon! När jag skulle släppa av Natasha på stationen efter att vi slutat jobbet så stod helt plötsligt min fina pojkvän och glömde sig bakom en pelare för att överraska mig, blev överlycklig och vi åkte hem hit, spelade lite kort och gosa (a) perfekt avslut på dagen ❤ Haha älskar sånna bilder


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha bäst!

2012-08-08 @ 15:28:30
URL: http://whitestrawberry.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0