blogg.se kan ju ta sig!

asså jag blir så irriterad. appen funkar inte alls och denna nya sidan är sjukt konstig,. fattar inte hur jag bloggar haha kommer nog bli bättre när jag lärt mig men kommer knappt kunna blogga för gör de alltid via telefonen för hinner inte sitta vid datan varje dag :/
vet inte när jag blogga sist för har nästan lagt ner de men de har hänt en del iaf, både roliga och dåliga grejer!
jobbar på för fullt nu på mitt sommarschema och igår fick jag reda på att jag fick jobbet som jag va på intervju på förra veckan och där börjar jag i augusti :D fast tjänst också så sjukt gött så ska dit på torsdag och skriva på papper och hälsa på barnen, ska vara på en småbarnsavdelningen :D
hade en asbra midsommar med dom bästa, hade träningsvärk i magen dagen efter på riktigt haha och inte för att jag är otränad ;) sov hos min älskling hela helgen och kände oss väldigt vuxna när vi lagade mat tillsammans och de bara va vi två hihi
och till de mindre roliga då, igår blev min plånbok stulen när jag va i göteborg..... asså era as får jag tag på er kommer eran ryggrad hänga ut ur käften på er!
 
nu ska jag försöka beställa hem nya kort för har ju inga kvar, sen ta en pw!
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0