Allt är emot mig idag

Asså aboo va allt va emot mig efter jobbet. Först så låser sig nyckelskåpet så kan inte låsa in min nyckel.. Sen får jag en epa framför mig när jag har superbråttom hem ändå från onsala till Kungsbacka.. Sen när jag ska åka från mig till tåget så har jag en som övningskör för typ första gången framför mig som hackar fram i 20 på en 60 väg
Typ, ja jag hade liiiite smått panik alla 3 gånger. Men nu är jag iallafall påväg in till gymmet och ska bränna fett och bygga muskler hehe
Fan jag brände tungan och lillfingret på jobbet idag, de svider sönder! Så att ni vet de lixom ;)
va så jävla kul att jobba, va uppe idag och de brukar gå väldigt långsamt men idag gick de asafort. började, hade lunch sen gick jag hem, så kändes de haha :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0