Dag 14 - Mina drömmar

Mina drömmar är i stora drag nu då
- bli utbildad lågstadielärare eller lärare för tidiga åldrar som de heter nu
- flytta ihop med min kärlek och att det är vi hela livet ♥
- resa massa, till bland annat L. A. med malin innan vi dör hahah
- få 2 eller 3 barn. 1 flicka och 1 pojk eller 2 flickor och 1 pojk ;)
- ha en mörkblå bmw och inte vilken modell som helst!
- gifta mig på en strand med ett stort hus där själva bröllopsfesten är och alla sover där.
- flytta till tranås
- att alla jag känner lever tills dom blir gamla och att inte någon dör pga. olycka eller något annat hemskt..

och självklart drömmer jag tills den dagen då jag ÄGER hela gekås ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0