Mot skolan

Kan ju säga att de finns roligare och bättre saker att göra när man är sjuk, blir galen snart och jag kan lixom inte ta de imorgon heller.. Bara att kämpa och hoppas att de är sista gången jag sitter med matte b imorgon! Har fått gjort massa matte hemma även om jag mår som jag mår och ska ner till skolan nu för att lämna in 2 inlämningar, ska även köra igenom alla kapitel en sista gång för där kan hon även hjälpa mig :) sen ska jag hem och sova direkt, detta borde va årets längsta dag! Märks att jag behöver ta igen några timmar som jag inte fick i helgen plus sommartiden så hoppas jag har varit duktig och fått bra på inlämningarna så jag kan lägga mig snart, spyr på att va sjuk!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0