mot stan

Ska in och gymma nu, blir bara styrka idag ;) jobbet gick asbra, har även räddat hela sommaren med jobb :D ska dock ta ledigt en vecka mitt i sommarn typ för sist blev de liite mycket med 5-6 dagar jobb varje vecka hela sommaren :) solade en snabbis när jag hade slutat oxå hehe får ju passa på när jag ändå va tvungen att vänta på bussen ;)
Blev sjukt irriterad när jag satt på bussen, den va knappt halvfull och jag har en stor fet väska med mig idag så va ju naturligtvis en jävla kärring tvungen att sätta sig breve mig....fanns lixom ledig plats framför mig och snett framför oxå men nej, breve mig va hon tvungen att sitta, hade antagligen tagit hennes favoritplats men iallafall Så bara för att irritera henne så smaska jag mina jordgubbar extra högt och hade högsta niggamusiken på i lurarna, då va hon inte så glad längre :D
Folk som jävlas med mig jävlas med jävligt fel person kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0