Snart helg wohooooo

Fredag imorgon och min första lediga helg sen i november eller oktober, galet! Kan ju säga att de känns rätt underbart att va ledig när alla andra oxå är de :D
Går som en anka för har sån sjuk träningsvärk :D har börjat göra ryggövningar och de sträcker rejält i svanken när jag sitter, står, ligger.. Ja hela tiden men den "smärtan" är go!
Har precis tagit i lite ricinolja i hårbotten och tänkte sova med de inatt, hoppas att de inte är för fett imorgon bara haha då blir de katastrof!
Hämta förresten ut ett paket från ellos isf med en söt sommarklänning, och bet ni va de bästa va? Storleken var perfekt :D ska våga beställa grejer från nätet nu eftersom allt de jag har beställt (wohoo hela två saker Gabriella...) har passat och de är ju så enkelt hehe även om jag älskar att gå och shoppa så är de inte alltid att man har tid och de är även inte lika många som har exakt likadant ;)
Nej nu ska jag ta mig en vända genom matteboken sen sova, godnatt!


längtar till imorgonkväll ❤


Kommentarer
Postat av: Amandah

Hej. Haft en paus från bloggen, men såg att du var intresserad av Converse skorna. De finns kvar. :D Du kan nå mig på min mejl om du fortfarande är intresserad.

Mvh Amandah

2012-03-23 @ 00:44:29
URL: http://exeggutor.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0