SOL

shit vilket fint väder de blev helt plötligt, cyklade förresten förut och de va så skönt va! ska någon dag under sommaren ta cykeln till jobbet, den ni ;) har fixat över musik till telefonen och ipoden så ska snart dra mig in till gymmet, tänkte prova löpbandet lite innan zumban börjar med mina nya skor och se hur dom är :D haha längtar tills jag får gå i dom, riktig skoälskare är jag! fick städat förut så nu är de gjort och har även bokat synundersökning, sånt ät ju alltid kul.. men har slarvat ordentligt med de, gick för 2 år sen sist och man ska gå varje år hehe hoppas inte mina ögon har blivit sämre bara för har nämligen ändrat min styrka på mina linser själv då jag tyckte att de behövdes och jag ser jättebra nu men optikerna vet ju bäst så får se om jag har förstört dom eller inte.
riktig taggad för gymmet så ska slänga i mig lite gröt nu och sen dra mig in till stan :D

min lilla tjorv älskade denna tiden, då hon gotta sig hela dagarna i solen ♥

såhär alltså, ååh galet vad jag saknar henne ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0