TISDAG 060312

God morgon! har precis ätit frukost med mamsen och ska nu plugga matte, är riktigt kul när man väl fattar :D ska sitta med detta tills jag blir klar sen om jag hinner ska jag köra ett zumba pass, har ju köpt zumbadvdn och har inte hunnit inviga den hehe köpte den bara i september (a) ska vara klar vid ett tiden för då ska jag hämta upp nicolina i kungsbacka och sen drar vi först ner till falkenberg och sen blir det ullared :D har en fet shoppinglista hehe va ju nästan 2 månader sen jag va där tror jag, alldeles föööör längesen enligt mig :O en gång i månaden är perfekt fast egentligen pinsamt hehe

bilden är från sommaren 2010 med fina nicolina och morgan

träffar förhoppningsvis våran älskling där idag :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0