Underbar tisdag!!

Har varit en väldigt bra dag, denna vecka verkar bli lovande hehe
Har shoppat massa :D hitta äntligen min filt som jag ångrat att jag inte köpte första gången jag såg den och har ju naturligtvis vart slut alla gånger som jag har varit där nere men idag fanns den wohoo :D va nere i Falkenberg först och fynda några grejer, nicolina shoppa loss rejält där :D har hittat 3 grejer till min man oxå som han ska få imorgon, han hatar att få saker tyvärr och jag älskar att ge saker.. Så han får helt enkelt ändra på sig haha ;)
är nöjd, fattig, trött, ont i kroppen, glad och har megaträningsvärken, grym dag! Nicolina testade även på att köra polo och hon fick mycket väl godkänt av mig, tror kanske jag ska tänka om och börja plugga till körlärare? Tror dock att TV4 hade behövt ha"Sveriges värsta bilförare" 5 gånger i veckan då höhö

Ska försöka sova nu för ska upp för jobb imorgon, har konstig nog energi kvar och bara hoppas hoppas på en sak som kanske händer, kan inte säga nu för de är typ 5% säkert om inte mindre men åååh ska be för "grejen" tills jag vet, SÅ mycket vill jag :D

Haha vi va sist kvar på hela parkeringen på Ullared idag, va faktiskt läskigt att de va helt öde där :O helt tomt och tyst, inte så Ullared brukar vara hehe god natt


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0