TISDAG 120522

ååh va avis jag blir på alla fina balbilder va, de är överallt på fb.. har solat en stund idag igen hihi har fixat lite tråkiga grejer som behövdes och ska snart åka ner till kungs för att hämta min stackars bror som är i skolan heheh det är så varmt så har knappt någon ork till att göra någon nytta här hemma idag, drömde en sån sjuk mardröm inatt oxå...
om en gammal tant som ville mörda mig och alla andra tyckte bara jag va larvig och sen dog dom en efter en.. :( usch de kryper i mig bara jag tänker på de, hela dagen är förstörd bara för att jag knappt har sovit något ju. men som tur va hade jag inget bestämt utan kan bara chilla och ikväll kommer dh, näst sista avsnittet ;)


kanske dags att lägga upp lite bilder från kreta? ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0