Sjuk...wtf IGEN?!?

Ja nu är jag sjuk igen, de är sjukt att jag är sjuk så ofta. Magsjukan va ju över rätt snabbt men i måndags kom hostan och idag har en rejäl förkylning kommit.. Så hemma från jobbet imorgon, de är riktigt surt att jag är borta så ofta.
Jag är även lite efter som de flesta vet och idag ladda jag ner appen alla andra hade för ett år sen, days until hehe så självklart satte jag dagar kvar till JULAFTON och då visar den 40 YNKA DAGAR?!??? Va fan tog tiden vägen? Blev nästan stressade men hade ingen ork att hänga upp mitt stjärndrapperi så de är torsdagens projekt, och om jag mår bättre ska jag även åka & köpa lådor dom jag ska ha under sängen, har ju äntligen plats där under till de nu så jag kan tömma garderoben på bla. sommarkläder som ligger så fint i en hög och bara väntar på att bli undanstoppade.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0