Forever sjukling..

Asså snart gråter jag om jag inte blir frisk helt, sjuk nu igen.. Har inte gått utanför dörren idag och vaknade till liv vid middagen förut, mamma och pappa hade planerat en "halv åtta hos oss" kväll så de piggnade jag till för. Kollat maraton på snooki & jwowwo hela dagen och sen efter middan såg vi en jättebra film med zac efron, tror den hette the only one men kan ha sagt helt fel, en så bra kärleksfilm va de iaf. Har inte sett sånna på ett bra tag så de va allt på tiden! De senaste har de mest blivit action som jag har börjat tycka om men kärleksfilmer tröttnar man aldrig på ;)
Hoppas på att jag mår bättre imorgon, kul annars om hela helgen går åt till att ligga dödssjuk när man kunde gjort mycke roligare grejer..

Haha denhär bilden är klockren!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0